Lidlin mainos yllätti eilen illalla. Tarjolla oli lasten vessapaperia! Kids extrasoft: hauskoja kuvioita, erittäin pehmeä ja ihana tuoksu. Sopiikohan se aikuisen pyllylle? Säilyttääkö paperi käytössä tuoksunsa? Mietinpähän vaan.

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Mainokset ovat mielenkiintoinen juttu. Ne rakentuvat juuri sillä tavalla että, varmasti kiinnostus herää. No, se kai se mainosten perimmäinen tarkoitus onkin. Lidlistä olisi pitänyt mennä heti ostamaan paljon ja halvalla, kaikkihan oli merkattu 17% -40% miinusta. Tai ainakin säkkitarjous!  HairStoressa oli jättipulloja hiuslakkaa mega-alennuksella ja vielä käsirasva kaupan päälle. Ja taas olisi pitänyt Pökötti käynnistää. Halvalla kun sais! Niin kuin Sulo Vilen…

Tämän ilmiön toteutumisesta mainosmiehet tienaavat leipänsä. Minuun se ainakin osui ja upposi.

 

1617523.jpg

Kuvan vessapaperi ei ole Lidlistä ostettua

 

Lueskelin muotiblogeja. Ällistyttävää oli huomata nuorten naisten ikä. Eli eihän nuo mitään pikkutyttöjä enää olleetkaan vaan aikuisia yli 20-vuotiaita naisia. Omia valokuvia erilaisissa omissa vaatteissa. Osa hankittu kirppiksiltä osa muualta. Rahaa varmaankin kuluu, mutta elämä on valintoja.